Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Moa civilizáció + Roxat céhei szeptember 8.
Moa civilizáció + Résföld szeptember 8.
Moa civilizáció + Hódítások szeptember 8.
Moa civilizáció + Császárváros szeptember 8.
HKK 30 augusztus 23.
Zén Legendái: Dinók július 19.
Hatalom Kártyái – Gigászok június 28.
A pillanat képe
Tömegbájolás
(Ősök Városa varázslat)
Küldd el képeslapként!
Állítólag a torzszülöttek visszamaradott elméjére nem is olyan nehéz mentális módszerekkel hatni. Mindenesetre ez a varázslat működik! Elve pedig, hogy azt kell láttatni az áldozatokkal, ami a legnagyobb hatást produkálja primitív gondolataikban. Utána már azt teheted velük, amit csak akarsz.
Nézz szét a galériában!
XVI. Nyugat-Magyarországi HKK Találkozó - beszámoló
XVI. Nyugat-Magyarországi HKK Találkozó - 2025.
Születésnapi Moa civilizáció akció 2025.09.08.-2025.09.21.
HKK közösségi program Szolnokon
HKK Legendás cél: Moa civilizáció

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös tudatok listája
Túlélők Földje - Közös tudatok listája
Túlélők Földje - Közös tudatok listája
Túlélők Földje - Közös tudatok listája

A lista folytatása...
Douglas Niles: A bábkirály (2)
HKK kérdés? (47516)
Lapötletek (65204)
HKK Online 2 személyes béta teszt (78)
[HKK Piac] Régi lapok (1527)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9489)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
A vadászkutya
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Nyugodt Káin: Ejnye bejnye, megint saját paklinkhoz tervezünk erős lapokat? Nem mintha én nem így tettem volna, de ez sok mindennel meglehetősen jól kombózik (elég, ha annyit mondok, hogy Magzat?)

Kitartó tudós: Na, ebből biztos valami durva dolog lesz, de mivel nem tudom, hogy mi, nem tudok mondani semmit. Csak azt, h ügyesen megoldottad a pasziánszkeresést

Legendás féreg: Mivel a legtöbb nem lény lapnak nincs ÉP-je, ezért nem tartom túl jó lapnak.

Aktív Xeno: Na, ez ki van egyensúlyozva. Ok.

Ősi mesteredző: Ebből valami durva kombó lesz. Ha nem, akkor jó
Gida egy nácinak beszólt "Zsidó vagy!".
60
Megmondom a választ erre a bonyolult kérdésre.
Hosszas gondolkodás után arra a döntésre jutottam, hogy az "ez" az erősebb.
Na, elnézegettem az új lapokat... jó, hogy kiszálltam.
Annak, aki ezt olvassa: Olyan pocsék lapokat is lehetett találni (és nem csak, hogy használhatóság szempontjából), hogy kizárólag innen a jobb ötletekből egy kiegészítőt össze lehetett volna rakni.

Azóta, amióta legutóbb írtam, sok víz folyt le a Zorák folyóján, úgyhogy megin írkálok valamiket.

Fényes kisugárzás: Raia általános, 5 VP

Minden játékban lévő lény megkapja minden játékban lévő lénynek a képességét.

Lylandris: Sheran kalandozó: elf, druida, 1 VP, 1/1

Bármikor, 1 VP elköltésével formát válthat.
Elf forma: 1 VP: Célpont játékos sebződik vagy gyógyul 2-t.
Macska forma: +5 sebzés. 1 VP: Aktivizálódik mágikus támadást kap e körre (egy körben max. egyszer használhatod).
Medve forma: +7 HP. 2 VP: Az ellenfél lényei ebben a körben csak őt támadhatják.
Fa forma: Minden gyógyító forrásod hatása háromszorosára nő. Nem használhatsz sebző ofrrásokat.
Holdbagoly forma: Minden sebző forrásodnak 50% esélye van, hogy duplát sebez. Nem gyógyulhatsz.

Letűnt korok emlékére: Színtelen építmény, 1 építő, 3 SP

Aktívan jön játékba.
Minden lap X-4-el (lehet negatív szám is) kevesebb VP-be kerül, ahol X az a szám, amennyi évvel ezelőtt jelent meg előzör a lap, de nem mehet így 1 alá.
Édes teher: Jöjjön 3 VP-ért, és inkább X teljesült után sebződj X+1-et.

A látnok segítsége: Ez 4 VP-ért túl gyenge, jöjjön mondjuk 3-ért.

Szép Heléna: Az "és tulajdonosa" részt hagyjuk le, túl sok bonyodalmat okozna. Egyébkén meg gyenge, jöjjön 3-ért és ne legyen mágikusan védett. De nem is túl ötletes.

A gyengeség hatalma: Na ez tetszik! Ha nem is túl ötletes, de erre a lapra szükség van. Picit késleltetheti a pusztulást.

Energiafelhasználás: Na, ez végre tetszik!
Gyógyító totem: Sheran tárgy, 1 SZK

Idézési költségét helyettesítheted 4 ÉP feláldozásával.
Sikeres kijátszásakor és minden előkészítő fázisban tégy rá 4 gyógyítás jelzőt.
Vegyél le róla egy jelzőt: Célpont lény vagy játékos gyógyul 1-et.
Vegyél le róla 2 jelzőt: Egy forrás, ami egy vagy több tárgyadra hatna, nem jön létre.

Kézenfekvő megoldás: Raia azonnali, 0 VP

30-ra nő a max. ÉP-d, max. ÉP-re gyógyulsz és elveszted az összes VP-d..
Kijátszás után a Semmibe kerül.

Provokáció: Színtelen azonnali, [1]

Húzz egy lapot! A támadók kijelölése után használhatod. Módosíthatod a kijelölést, de amelyik lény támadónak volt kijelölve, annak továbbra is támadni kell, és amelyik nem, azt nem jelölheted ki.
[1]-ért a gyűjtőből visszaveheted a kezedbe.

Manapajzs: Fairlight bűbáj, 2 VP

Húzz egy lapot!
Ahelyett, hogy sebződnél, dönthetsz úgy, hogy sebzéspontonként vesztesz egy VP-t
Ha ellenfeled sebzést szenved el, dönthetsz úgy, hogy helyette VP-t veszítsen, de egy körben max. 3-at.

Időleges száműzés: Leah azonnali, 1 VP

Egy célpont lap a következő három körre minden forrásra imúnislesz és nem lehet használni a képességeit, nem lehet feláldozni, ha lény, nem építkezhet és mozgatható az őrposzt és a tartalék közt.

Amnéziát okozó megszakítás: Tharr azonnali: reakcó, 3 VP

Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy valaki megpróbált kijátszani egy varázslatot. A varázslat nem jön létre, csak a gyűjtőbe kerül, és a következő X körben (ezt is beleértve) egyik játékos se játszhat ki varázslatot. X a megakadályozott lap idézési költsége, de max. 4.

Elmerobbanás: Elenios általános, 3 VP

Célpont lény vagy játékos sebződik 9-et, majd az ellenfeled kap egy harci fázist. Utána ismét a te köröd folytatódik.

Jégcsapda: Elenios tárgy, 0 SZK

A kör végén az ellenfél minden őrposztban lévő lénye a tartalékba kerül.
A következő csere fázisban, amikor az ellenfeledlényt mozgat az őrposztba, azok közül 1-re rakhatsz egy fagyasztásjelzőt, ami ha rajta van, nem mozoghat ki az őrposztból és nem működnek a képességei. Ha megtámadják, visszatámad és lekerül róla a fagyásjelző.

A vadság jele: Sheran bűbáj, 1 VP

Sikeres kijátszásakor tégy rá 4+X vadságjelzőt, ahol X annyi, ahány druidád van játékban.
A vadságjelzőket bármikor, azonnali hatásként egy-egy lényre teheted.
A vadságjelző 1/1-et ad (kalandozóknál szintet), mágikus támadást, és azt, hogy minden őt ért sebzés 1-el csökken.

Az élet fája: Sheran bűbáj lényre, 0 VP

A lény, akire raktad, az élet fájává változik, a tartalékba kerül, és nem mehet be az őrposztba. Nem használhat olyan forrást, ami lapot küld ki a játékból, vagy sebez, viszont minden gyógyító forrása háromszorosat gyógyít.
Áldozd fel Az élet fáját: Húzz egy lapot vagy gyógyulsz 5-öt.

Készenlét: Sheran általános, 3 VP

Minden olyan forrást, amit ebben a körben csak egyszer használhatsz, és már használtál, még egyszer használhatsz.

Sárkánylehelet: Dornodon bűbáj, 1 VP

A leheletek, amiket használsz, nem csak egy, hanem az összes lényre hatnak az ellenfél őrposztjában, és magára az ellenfélre is.

Isteni megvilágítás: Raia általános: szingularitás, 2 VP

Az első két körben nem játszhatod ki. A következő körödben minden varázslatod idézési költsége a felére csökken (lefele kerekíts).

Vámpirikus érintés: Leah bűbáj, 2 VP

Minden körben kapsz harmadannyi VP-t (lefele kerekíts), amennyit az ellenfeled és a lényei összesen sebződtek.

Dagadó izmok: Tharr bűbáj lényre, horgony, 2 VP

Nem lehet drágítani. A lény, akire raktad, kap 3 izomjelzőt, és ha KF képeséggel rendelkezett, két fegyver és pajzs is lehet nála. Ha lekerül róla ez a bűbáj, és 2 fegyver és/vagy ajzs van rajta, az egyik a gyűjtőbe kerül.

A düh totemje: Tharr tárgy, 2 SZK

Ahányszor ellenfeled sebződik, 50% eséllyel duplán sebződik.

Láncárnyék: Chara-din általános, X VP

Válassz ki X célpontot (lény vagy játékos). Az első 1-et sebződik, a második kettőt és így tovább.

A hév által elkapva: Tharr bűbáj, 2 VP

Nem lehet rá reakcióval reagálni.
Büntetés: Az összes VP elvesztése.
Ha egy lényed az ütés fázisban sebzést okoz, kap egy +2 sebzést jelentő jelzőt.
Sascsabi, te, itt?
Feledékeny Balin: 2-ért 0/1 (1/2, ha vki béna kallerbe rakja), apró védelemmel, és háromszor tud 2-t gyógyítani.

Elmeháborodott varázsló: A színesítő szövege a legjobb még.

Önemésztő féreg: Nem ismerem a féreg paklit, de ez gyengének tűnik.

Sötét Saine: valahogy érzem, ebből kombók születhetnek

Szörnyűséges nekromanta: Ez egész korrektnek tűnik.

Out of mana, ehez most nincs kedvem és türelmem. Majd legközelebb.
Gratulálok. De akkor rossz fórumra tévedtél.
Reszkessetek a káosszellem paklim erejétől :P
Így is egy alfajon belül sok deck-et lehet csinálni (ha nem is mindegyik egyenlő erős).
Ennyi tauren egy eglsz kiegészítőt kitenne. Nem kéne ennyire erőltetni.
Teknőscsontváz: Sheran szörny: teknős, élőholt, 2 VP, 4/4

Anti-mágia: 1
Nem lehet megsebezni. Ha a játékból gyűjtőbe vagy a Semmibe kerülne, ehelyett vedd vissza a kezedbe.

Vörös teknőscsontváz: Sheran szörny: teknős, élőholt, 3 VP, 5/10

Anti-mágia: 2
Rakj rá egy -1 ÉP-t jelentő jelzőt: Passzívan a tartalékodba kerül egy 2/2-es kisebb teknőscsontváz jelző, ami forrásimmúnis. Ezek a -1 ÉP-s jelzők semmilyen módon nem kerülhetnek le róla, és ezt a képességet egy körben max. négyszer használhatod.

Tüskés teknő: Sheran tárgy: teknős, 2 SZK

Idézési költsége annyival kevesebb SZK, ahány teknősöd van játékban.
Anti-mágia: 2
Büntetés: Öszes lap eldobása kézből.
Ha ellenfeled téged, vagy egy lényedet forrással, vagy ha reakció hatást használ, sebződik 1-et.
P: Szétoszthatsz max. 2 életjelzőt a játékban lévő teknősök közt.

Mágispáncélos teknős: Sheran szörny: teknős, 2 VP, 3m/2

Anti-mágia: 3
Forrásra immúnis.
Minden őt ért sebzés 1-re csökken.
Tegyél rá egy -1 ÉP-t jelentő jelzőt: Egy teknősödre rakhatsz egy életjelzőt.

Entidéző: Sheran kalandozó: druida, 1 VP, 1/1

Aktívan jön játékba.
P: Minden őrposztba kerül 3 1/3-as ent jelző (vagy annyi, hogy tele legyen az őrposzt). Minden varázslat annyi VP-vel drágább, ahány ilyen ent van a játékban.

Az élet fája: Sheran szörny: ent, 1 VP, 2/2

Élet: 3
Minden gyógyító forrásod költsége a felére csökken, de minden sebző forrásod költsége a duplájára nő.

A hold útmutatása: Sheran / Leah bűbáj, 2 VP

Húzz egy lapot. Ha druida, vagy vérfarkas, ebben a körben 3 VP-vel olcsóbban kijátszhatod.
Minden sebző forrásod annyival nő, ahány druidád és vérfarkasod van játékban.

A természet kék tüze: Sheran általános, X VP

X max. annyi, ahány druidád van játékban.
Max. X célpont (lény vagy játékos) sebződik X-et.
Minden erre a lapra használt reakció forrás X-el drágább.

A hold tüze: Sheran általános bűbáj, 1 VP

Húzz egy lapot.
Passzivizáld egy druidád: A holt tüzére kerül egy holdjelző, ami 2 ÉP-s büntetést is jelent.
Célpont ellenfeled és minden lénye sebződik annyit az előkészítő fázisában,ahány holdjelző van a hold tüzén.

A megállíthatatlan erő: Tharr KF tárgy, 2 SZK

Olyan kalandozóra, ami már okozott sebzést, ingyen rakhatod.
Használója lép 4 szintet (ha nem kalandozó, kap +4 sebzést), és a következő képsséget: Ha megüt egy játékost, annak a következő reakció varázslata nem jön létre. Több ilyen hatás nem adódik össze.

Megállathatatlanság: Színtelen szakértelem, 0 VP

Anti-mágia: 0
Ha egy kalandozód eléri az 50-10X-edik szintet, megnyerted a játékot.
X a játékban lévő megállíthatatlanság szakértelmeid száma.
9: Játszd végig valamelyik Zelda epizódot. Nem véletlen szavazták meg minden idők legjobb játéksorozatának.
Egy isten: Bufa általános, 2, [1] VP

Dobj egy kockával. Ha páros, akkor te, ha páratlan, az ellenfeled mond egy színt.
A játékból és a kezekből minden lap a gyűjtőbe kerül, kivéve a megnevezett színű lapokat.
Ha +3 VP-ért játszod ki, akkor mindenképp te nevezheted meg a színt.
„Hiszem, szeretem.”

Egy minden: Raia bűbáj, 1 VP

Húzz egy lapot. Célpont ellenfeled paklijának felső 4 lapját, bármikor, azonnali hatásként megnézheted.
„Nincs, ki idegen.”

Egy féltés: Elenios bűbáj, [1]

Ha egy lény sebződik, és túléli, akkor kap annyi életjelzőt, amennyit sebződött.
„Jel a szíveken.”

Egy érzés: Elenios bűbáj, 2 VP

Húzz egy lapot.
Kapsz 1 VP-t, ha egy lény gyógyul, vagy egy játékos gyógyul, vagy egy játékos SZK-t kap. Hogy melyik, azt kijátszáskor határozhatod meg.
„Szere-szerelem.”

Egy múlt van: Fairlight általános, 3 VP

Minden játékos eldobja a kezében lévő lapokat a Semmibe, majd a gyűjtőjéből annyi lapot a kezébe vesz, amennyit eldobott.
Ellenfeled a kör végén húz feleannyi lapot (felfele kerekíts), amennyivel kevesebb lapja lett, mint volt.
„Gyermek szigetünk.”

Egy emlék: Rhatt általános, X+1 VP

Minden Y-X utáni lap a gyűjtőbe kerül.
Y annyi, amelyik évben vagyunk.
„Játszva nevetünk.”

Egy könny van: Leah bűbáj, 2 VP

Húzz egy lapot.
Sikeres kijátszásakor sebződsz 2-t. Idézési költsége nem módosítható.
Ha egy lap kikerül a játékból (kivéve áldozástól), gazdája sebződik annyit, amennyi a lap idézési költsége volt.
„Holtam temetem.”

Egy vigasz: Elenios bűbáj, 2 VP

Ha egy lapod kikerül a játékból, kör végén kapsz annyi VP-t, amennyi az idézési költsége volt, egy nevű lap után max. egyszer.
„Szere-szerelem.”

Egy sors van: Rhatt bűbáj, 3 VP

Ha egy lény a játékba kerül, eldöntheted, mi történjen vele az alábbiak közül:
Aktivizálódik, vagy kap két álomjelzőt, vagy kap egy +1/1-es jelzőt (kalandozóknál szintlépés), vagy kap egy méregjelzőt.
„Szemed szememen.”

Egy út van: Rhatt bűbáj, 3 VP

Ha egy nem-lény lap a játékba kerül, eldöntheted, mi történjen vele az alábbiak közül:
Passzivizálódik, vagy kap két dermesztésjelzőt, vagy kap két késleltetésjelzőt, amik ha elfogynak, a lap a gyűjtőbe kerül, vagy két időleges jelzőt, amíg van rajta, az ellenfél forrásának következtében nem kerülhetnek ki a játékból.
„Veled keresem.”

Egy otthon, Raia építmény, 1 építő, 3 SP

Aktívan jön a játékba, építője aktivizálódik.
P, X, passzivizáld X lényedet: A passzivizált lények kapnak két-két izom vagy egy-egy életjelzőt és ebben a körben nem aktivizálódhatnak vagy kerülhetnek vissza kézbe.
„Kezed kezemen.”

Egy csók van: Elenios általános, 2*X VP

Válassz ki X pár lényt, és döntsd el, mi történik a párokkal:
Kapnak +5 ÉP-t vagy kapnak -3 sebzést, vagy forrásimmúnitást kapnak vagy következő kör végén mindkettő a gyűjtőbe kerül.
„Szere-szerelem.”
Egy isten: Igazad van.

Egy minden: Ebben is.

Egy féltés: Akkor "sokat".

Egy érzés: Miért is?

Egy múlt van: Akkor más lesz a kij felt.

Egy emlék: mégis, egy kis kommentet, mert szerintem magyarázatra szorul.

Egy könny van: Ok.

Egy vigasz: Igaz.

Egy sors van: Legyen akkor sima 1/1-es jelző.

Egy út van: Kitalálok vmi mást.

Egy otthon: Valami korlátozás kkor megy rá.

Egy csók van: Igen, biztos.
Egy isten: Bufa általános, 3 VP

A játékból és a kezekből minden lap a gyűjtőbe kerül, kivéve egy színt, amit ellenfeled határoz meg.
„Hiszem, szeretem.”

Egy minden: Raia bűbáj, 1 VP

Húzz egy lapot. Célpont ellenfeled paklijának felső három lapját bármikor, bárki megnézheti azonnali hatásként.
„Nincs, ki idegen.”

Egy féltés: Elenios bűbáj, [1]

Ha egy lény sebződik, és túléli, akkor kap annyi életjelzőt, amennyit sebződött.
„Jel a szíveken.”

Egy érzés: Elenios bűbáj, 2 VP

Húzz egy lapot.
Kapsz 1 VP-t, ha egy lény sebződik, vagy egy játékos sebződik, egy játékos lapot húz, vagy egy játékos SZK-t kap. Hogy melyik, azt kijátszáskor határozhatod meg.
„Szere-szerelem.”

Egy múlt van: Fairlight általános, X+1 VP

Kijátszási feltétele, hogy minden játékosnak legalább három lapja van a gyűjtőben. Minden játékos eldobja a kezében lévő lapokat a Semmibe, majd a gyűjtőjéből három lapot a kezébe vesz.
X annyi, amennyivel kevesebb lap van a kezedben, mint ellenfelednek kijátszásakor (az Egy múlt még a kezedben lévő lapokhoz számít)
„Gyermek szigetünk.”

Egy emlék: Rhatt általános, X+1 VP

Minden Y-X utáni lap a gyűjtőbe kerül.
Y annyi, amelyik évben vagyunk.
„Játszva nevetünk.”

Egy könny van: Leah bűbáj, 3 VP

Sikeres kijátszásakor sebződsz 3-at. Idézési költsége nem módosítható.
Ha egy lap kikerül a játékból (kivéve áldozástól), gazdája sebződik annyit, amennyi a lap idézési költsége volt.
„Holtam temetem.”

Egy vigasz: Elenios bűbáj, 2 VP

Sikeres kijátszásakor gyógyulsz 2-t.
Ha egy lap kikerül a játékból (kivéve áldozástól), gazdája gyógyul annyit, amennyi a lap idézési költsége volt.
„Szere-szerelem.”

Egy sors van: Rhatt bűbáj, 3 VP

Ha egy lény a játékba kerül, eldöntheted, mi történjen vele az alábbiak közül:
Aktivizálódik, vagy kap két álomjelzőt, vagy kap egy izomjelzőt, vagy kap egy méregjelzőt.
„Szemed szememen.”

Egy út van: Rhatt bűbáj, 3 VP

Ha egy nem-lény lap a játékba kerül, eldöntheted, mi történjen vele az alábbiak közül:
Passzivizálódik, vagy kap két dermesztésjelzőt, vagy kap egy védelemjelzőt (á la életjelző) vagy két késleltetésjelzőt, amik ha elfogynak, a lap a gyűjtőbe kerül.
„Veled keresem.”

Egy otthon, Raia építmény, 1 építő, 3 SP

Aktívan jön a játékba, építője aktivizálódik.
P, X, passzivizáld X lényedet: A passzivizált lények kapnak két-két izom vagy egy-egy életjelzőt.
„Kezed kezemen.”

Egy csók van: Elenios általános, 2*X VP

Válassz ki X pár lényt, és döntsd el, mi történik a párokkal:
Kapnak +5 ÉP-t vagy kapnak -3 sebzést, vagy forrásimmúnitást kapnak vagy következő kör végén mindkettő a gyűjtőbe kerül.
„Szere-szerelem.”
Hehe, miért ne?
Amit fenn tarok, hogy jogtalan volt... ha a kenbug decknek van létjogosultsága, a pincsinek miért ne?
Csak egy kis nosztalgia...
Nyugi nyugi nyugi

Az anti-blokkolás pedig egy ötlettelen, illúzióromboló dolog volt a blokkolás ellen, aminek az a lényege, hogy kijátszáskor nő a max. VP-d.
A blokkolásnak van köze ahhoz, ami. Blokkolja a tudatot. De anti-blokkolni? O.o

Taumaturgikus trafóval pedig side-ba
De megyek is a fenébe (ez újévi fogadalom-kaliberű volt, mégha az még odébb van .
Ha Anyeginre gondolsz, távol áll tőlem. Nagyon távol. Nem egészen "spleen"-érzésem van a HKK-val kapcsolatban, de az irónia stílusa tényleg hasonlít O.o
Csak felidéztem a "lázadás" topikjait

Annyira hasonlított a neve azokhoz a topiknevekhez (legalábbis nagy részükhöz), hogy muszáj volt

Mit lehet tenni a teknős ellenes ellenes ellenes ellenes ellenes ellenes ellenes ellenes ellenes pakli ellen?
Ennyivel kiegészíteném:

Kedves Játékosok!
Tudom abban a hiszemben vagytok hogy inkább eladjátok paklijaitokat mert nem tudtok nyerni a versenyeken a régi jól bevált paklitokkal az új lapos és számunkra unalmas Blokkolás elleni pakli ellen!

DE VAN REMÉNY!

(és most várjuk a pakli5leteket)
Gida a VB döntő előtt Róma egyik forgalmas utcájában felkiáltott:
"HAJRÁ FRANCIÁK!"
Az nem tűánik fel senkinek, hogy a manaapadás szövege szerint A MAX VP-D NEM VÁLTOZHAT?!
Mert így a Taumaturgikus Transzformációval az élen minden ami max. manát ad, felesleges.
Drótszőrű Pincsi topik pedig még nem is volt eddig...
Ha igazad van, akkor áldásom a topikra.
Ajánlom figyelmedbe a "Versenybeszámolók" topikot.

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.