Homeopátia
Raia, azonnali, vízió, IK: 0 VP
Egy célpont gyógyul 0 ÉP-t.
Ellenfeled veszít 1 VP-t.
Áramlás: húzz egy lapot!
"A gyógyulás árát meg kell fizetned." - Dr. Görény
A bőség áradása
Raia, bűbáj, Oltalom: 0, IK: 2 VP
S, J2: kapsz egy jó jellemű tókent. Ha
tókened kerül játékba, kétszer annyit
kapsz, mint amennyit kapnál.
"A titok, amelynek révén a létezés legnagyobb
bőségét, legnagyobb örömét lehet learatni,
nem egyéb: mint a veszélyes élet!" - Nietzsche
A remény dalnoka
Raia, kalandozó, ember, KF, 2/4, IK: 2 VP
Élet: 1
J: e körben ellenfeled nem játszhat
ki és nem használhat forrást. (közvetlenül
a húzás fázis után is használhatod)
1 szintlépés, J: kapsz 2 Kisebb angyalt.
"Védőangyalaink és legénységünk
minden veszélyt legyőznek!"
Womath csordavezér
Raia, szörny, womath, 2 SZK, +1 reakció, 2/5, IK: 3 VP
Élet: 1
J: keress ki egy womathot a paklidból.
Minden lényed alap ÉP-je 3-al nő.
Halálsikoly: kapsz 1 Felbőszült womathot.
-Mit mond a womathcsorda, mikor menekül?
- Mit?
- MÚÚÚÚÚÚÚ! - ork tréfa
Mágiatagadó teknős
Sheran, szörny, teknős, 1 SZK, X/X+1, IK: X VP
Anti-mágia: X
X min 1., max. 3.
J: húzz egy lapot!
"Mágia? A gyengék mentsvára páncél helyett!"
Magma pegazus
Dornodon/Elenios, szörny, pegazus, főnix, TŰZ, 1 SZK, SZÁRNY, 3/3, IK: 3-X VP
Feltámad.
X annyi, ahány különböző színű
lapot mutatsz a kezedből. (max. 2)
J: kapsz egy Magma pegazust a kezedbe.
"Minden perc, minden nap azért van, hogy utód legyen." |
Élő kövület
1 VP sheran, leah azonnali
Ha van csontvázad, és dinód is a gyűjtőben: nem lehet rá reagálni.
Rakj játékba a gyűjtődből egy csontvázat, vagy dinót.
Raptorcsontváz
2 VP 3/1 leah, sheran szörny/dinó, csontváz
S, semmizz egy dinót a gyűjtődből: kapsz 1 Nekromanta csontvázat.
E áldozd fel egy lényed: kapsz 2 VP-t, vagy keress elő egy dinót!
Rexcsontváz
4 VP 4/4 leah, sheran szörny/dinó, csontváz
Ellenfeled nem vehet le lényeidről jelzőket.
J: célpont lény a Semmibe kerül és minden kinyerhető SZK helyett kapsz 1 Nekromanta csontvázat.
K2 áldozd fel egy lényed: kap 1 izom jelzőt.
Mammutcsontváz
6 VP 4/10 leah, sheran szörny/dinó, csontváz
S, a fő fázis folytatásában, ha csak ez a lény van az őrposztodban: ellenfeled tartalékából minden lény a gyűjtőbe kerül.
K ha megöl egy lényt: célpont nemlény lap a Semmibe kerül.
Fordított megkövülés
1 VP leah, sheran általános
Áldozd fel egy X költségű csontvázad: rakj játékba a paklidból, vagy a gyűjtődből egy max X költségű nem élőholt lényt.
|
Fonákvilág
szabálylap
A méreg- és elmúlásjelzők az előkészítő fázisban nem szaporodnak, hanem számuk 1-gyel csökken; a dermesztés- és álomjelzők száma pedig nem csökken, hanem 1-gyel nő.
A lények kijátszásukkor, és ha gazdát cserélnek, az őrposztba kerülnek. |
Mentálmágus
Elenios, kalandozó, ember, KF, 0/3, IK: 2 VP
Bármikor kijátszhatsz varázslatot,
amikor azonnalit lehet. J: kapsz egy varázslatot
a kezedbe, amilyet mutatsz a kezedből/gyűjtődből.
„A csodák régen három-, most két napig tartanak.
Felgyorsult a világ.” – Mentálmágus
Védőháló
Raia, építmény, 3 SP, SZÁRNY, IK: 1 építő
Húzz egy lapot!
Repülő lények nem jelölhetőek
ki támadónak.
„A védőháló egy szeme megfogja a madarat,
de ha egy szemből alkotsz hálót, sosem fogsz madarat.”
Angyali légiós
Raia, kalandozó, ember, 1 SZK, KF, SZÁRNY, 2/5, IK: 3 VP
Élet: 1
K, ha egy gyógyító forrás létrejön:
célpont lény kap 1 izom jelzőt.
S: egy célpont gyógyul 3-at.
„Időm lejárt, Ghallát elhagyom,
Mert Angyali sereg vár reám.”
Teleport
Elenios, azonnali, vízió, IK: 1 VP
Rakj játékba egy asztalon maradó
lapot a kezedből - ha lény, az őrposztba
kerül. Kijátszáskori képességei nem
jönnek létre. Kör végén – ha még játékban van –
vedd vissza a kezedbe!
(176 karakter szóközökkel)
Angyali gyógyító
Raia szörny, angyal, 1 SZK, KF, 2M/4M, SZÁRNY, IK: 2 VP
J: célpont lény vagy játékos max.
ÉP-re gyógyul. Ha ÉP-d több mint 20,
nem sebződhetsz.
„Betegségedből
gyógyulj ki. Vagy halj bele.
- Csak ne kényeztesd.” – Fodor Ákos
|
A vér szaga
Dornodon, azonnali, IK: 0 VP
Célpont permanens kap egy jelzőt.
Ha a lap, amin a jelző van, kikerül a
játékból, kapsz 1 VP-t, húzz 1 lapot,
és tedd át a jelzőt egy másik lapra.
"Érzed már a vér szagát,
A gyakás sosem áll,
Egy ütés elég, ma minden betalál,
Ork győzelem vár reád!"
A majális vége
Dornodon, általános, ork, IK: 2 VP
Nem lehet eldobni anti-mágiának.
Minden lény kap 2 álom jelzőt.
Kapsz X+1 Ork harcost, X a
játékban lévő permanensek száma.
"Jók a programok, csak sok az ork." - Gino
|
2 Vp Szilveszter, a hős
kalandozó Dornodon
ember
repül ikon
1 Vp, dobd a gyűjtőbe: célpont lény a gyűjtőbe kerül.
Ha fegyvert hordoz, nem lehet megsebezni. Az általa megtámadott lény nem üt vissza rá.
3 / 2 |
Védekező taktika (új)
szabálylap
Mindenképp célpont ellenfél kezdi a játékot, a kezdést nem adhatja át.
Bármilyen lapot kijátszhatsz védekezésként és idézéssel.
A védekezés bónuszod +1/+1 helyett +3/+3. |
Szirén elmetrükk
Elenios, bűbáj, vízió, MENTÁLIS, IK: 1 ZSZ
J, húzz egy lapot, VAGY
célpont, max. 1-es költségű
permanenst ellopod.
„ha nagyon szeretsz,
hálás leszek érte,
ha nem csábítasz el,
magad vesztesége.”
Szabó Lőrinc
Kokomó
Fairlight, építmény, falu, 4 SP, SZÁRNY, IK: 1 ZSZ 1 nekron
Kijátszásakor ÉS K, ha valaki
kijátszik egy lapot: kapsz egy
Rumos kulacsot.
„A Ryuku-szigeteken túl,
Van egy hely, ez Kokomó,
Ide menni lenne jó!”
|
Mérgezett húspásztor
Sheran/Chara-din, szörny, ent, pók, 1 SZK, +1 reakciódrágítás, 2/5M, IK: 3 VP 1 nekron
Élet: 1
2-es mérgezés
S: célpont permanens aktivizálódik,
ÉS ha lény, kap 2 méreg jelzőt.
J, végy le célpont permanensekről
3 jelzőt: megakadályoz egy lapot.
„Egy banyapók megmart egy entet, így torzult
Húspásztorrá. Az erdőt védi … a maga módján.”
Xeno kísértet
Chara-din/Leah, szörny, xenó, kísértet, SZÁRNY, 0/3, IK: 2 VP
S, feltámad.
Áldozd fel: célpont lap elveszíti
minden képességét, majd átkerül
hozzád, <ÉH> és xenó lesz.
„A természetüktől idegen az irgalom.”
Viharelementál
Fairlight/Sheran, szörny, elementál, „villám”, Oltalom: 1, SZÁRNY, 3/5, IK: 3 VP
S: kapsz 2 Elektrogömböt.
Áldozd fel 3 Elektrogömböd:
a tartalékodba kerül.
(Ez a képesség a gyűjtőben is működik.)
„A természet és a mágia együttes dühe
olyan erő, amivel halandó nem szállhat szembe.”
|
Teljes elzárás
1 VP rhatt azonnali „védekezés”
Blokkolás: 2.
Célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha nem védekezésként játszottad ki, akkor a következő kör végéig ellenfeled nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
A metaverzum pusztulása
Szabálylap
A paklidnak min 60 laposnak kell lennie.
A játék elején rakj 7 lapot a paklidból a Semmibe! Ellenfelednek minden lapból, amit a Semmibe raktál, ugyanannyit kell a Semmibe raknia, mint amennyit te raktál (ha kevesebb van a paklijában, akkor az összeset).
Ha ellenfeled így 7 lapot rakott a Semmibe, akkor nem húzol kevesebb lapot.
Közönséges házinyúl
2 VP 2/2 sheran szörny
5 lehet a paklidban.
Semlegesítés: gyakori/nemgyakori lapra kijátszott/használt reakció.
Ha nem semlegesített: a kezedből, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy gyakori/nem gyakori permanenst.
Halvány lila gőz
1 VP chara-din azonnali „sav” [+1]
Véletlenszerűen válassz ki max 3 lapot a gyűjtődből, majd dobj el annyi lapot, ahány nem „sav” lap volt a kiválasztottak között. A kiválasztott „sav” lapokat vedd kézbe, a többi lapot rakd a Semmibe.
Fészkes fene
2 VP 2/4 chara-din szörny „oltalom: 0” „legendás”
Legendák völgye követőd mindenképpen működik.
K áldozd fel egy „legendás” lényed: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Legendás képesség: S 1 nekron: feltámad.
|
Vétó!
3 vp azonnali bufa
Bármire reagálhatsz vele. Nem lehet rá reagálni. Idézési költségét nem lehet módosítani. Megakadályoz egy lapot vagy hatást. Elveszíted minden vp- det és az előkészítő fázisodban egyel kevesebb vp-t kapsz.
Ennek a vétónak meglesz az ára!
Az alanori nagytanács elnőke |
Ahogy nézegettem a lapkeresőben, viszonylag szűk a fix IK-jú, NEM zanszilánk lapok köre,
amit ki lehet rakni Vitsúhé lencséivel, erre kerestem megoldást - koncepciót.
Vitsúhé elmetrükkje
Elenios, általános, mentális, IK: 2 VP
Kompenzáció: 1 VP
Keverj vissza egy lapot a paklidba:
kikereshetsz egy lapot a paklidból.
Ezután kapsz VAGY veszítesz 1 VP-t.
„Trükköm, trükköm, mondd meg nékem,
ki a legcselesebb e vidéken?” - Vitsúhé
Vitsúhé börtöne
Elenios, bűbáj, mentális, IK: 2 VP
Húzz egy lapot!
Ellenfeled minden kijátszott lapja
után azonnal veszít 1 VP-t.
Jelenés: 1 VP VAGY 1 lap húzása
„Hiányzik egy mana? Jaj, szegénykém!”
Vitsúhé
Elenios, kalandozó, mutáns, 1/3, KF, OLTALOM: 1, IK: 3 VP
Élet: 1
J: kapsz egy lapot a kezedbe,
amelynek nevében szerepel Vitsúhé.
(kivéve Vitsúhé, használj előre kikészített lapot)
S, keverj vissza egy lapot a paklidba:
kapsz 1 VP-t VAGY 1 SZK-t, VAGY húzz 1 lapot.
|
Marcel, a halottidéző
Leah, kalandozó, nekromanta, KF, 0/3, IK: 2 VP
Élet: 1
K: dobj 1 lapot egy pakli
tetejéről a gyűjtőbe.
S, Semmizés 1: kapsz 1 aktív
Nekromanta csontvázat.
„A humánus megoldások untatnak.”
(illusztráció: egy hosszú, fehér hajú, szép arcú férfi, lábánál egy csontváz kéz nyúlik ki a földből. a háttérben egy temető a lemenő nap fényében)
Heiko, az üzletember
Dornodon, kalandozó, árnymanó, KF, SZÁRNY, HORGONY, 3/3, IK: 2 VP
Feltámad.
Képességeit nem veszítheti el.
Ha kikerül a játékból, kapsz 1 Tharr tókent.
„Én nem lopok. Ha elveszek valamit,
adok is valamit cserébe. Leginkább tőrt a hátba.”
Ulf, a barbár
Tharr, kalandozó, ember, KF, 3/6, SZÁRNY, IK: 1 VP 1 ZSZ 1 nekron
K, ha sebződik, kap egy +1/+1-es jelzőt.
S: két célpont sebződik 3-at.
1 szintlépés, S: egy célpont
sebződik 2-t.
„Az erőszak mindig megoldás.
Ha mégsem, akkor nem használtál eleget.”
Freya, az amazon
Sheran/Elenios, kalandozó, elf, SZÁRNY, +1 reakciódrágítás,
KF, 2M/4, IK: 2 VP 1 nekron
K: célpont lény kap 1 álom jelzőt,
VAGY célpont nem lény lap kap
1 dermesztés jelzőt.
Jelenés: 1 VP VAGY 1 lap húzása.
„A harc a buták útja. Engem a szeretet vezérel.”
|
Könnyű pénz
Fairlight, bűbáj, ősmágia, IK: 0 VP
Kijátszásakor és minden előkészítő
fázisodban kapsz 1 VP-t vagy 1 SZK-t.
Hátrány: nem áldozhatod fel; ha kijátszol
egy lapot, max. VP-d csökken 1-el.
"Költsd el ma, fizesd ki holnap!"
Disznófejű nagyúr
Fairlight, szörny, drakolder, 1 SZK, 2/3, IK: 2 VP
Időleges hatás 3: K, ha kijátszol
egy lapot, kapsz 1 VP-t.
J: egy célponton lévő jelző(ke)t átalakíthatsz
más jelzővé - ha az értelmezhető az adott lapon.
"Az aranyon ült, az aranyon,
Éreztem, megöl, ha hagyom." - Ady
Arany élet
Fairlight/Elenios, MENTÁLIS, azonnali, vízió, IK: 1 ZSZ
Célpont lény kap 1 izom VAGY
1 élet jelzőt.
E forrás ellen nem véd az <Oltalom>.
"Alszom, s szívem virraszt, mindig tehozzád vágyom.
S melléd varázsol egy aranyló szárnyú álom." - Chénier
Kamatos kamat
Fairlight, általános, IK: 0 VP
Ellenfeled kap annyi VP-t, amennyi
a kézben lévő, legmagasabb költségű
lapjának költsége.
Ellenfeled minden lapjának kijátszási
feltétele 1 VP elköltése.
Áramlás: kör végén húzz 1 lapot!
|
Bűvös mocsár
Szabálylap, színtelen
Minden lap kijátszási feltétele
1 VP elköltése.
Bűvös mocsárból max. 3-at használhatsz.
Ha a játék elején nem működik,
csak eggyel kevesebbet húzol
- függetlenül a Bűvös mocsarak számától.
Mutáns nindzsateknőc
Sheran/Chara-din, kalandozó, mutáns, teknős,
1 SZK, KF, SZÁRNY, 2/3, IK: 1 VP 1 ZSZ
Anti-mágia: 0 vagy 1.
P: keverj vissza egy lapot
a paklidba: kör végén keress
egy lapot a paklidból.
"Nem vagyok már fiatal."
Quwarg kém (új)
Dornodon, szörny, quwarg, 1 SZK, 0/3, SZÁRNY, IK: 2 VP
"<3": Élet: 1
Ellenfeled nem keverheti meg
a paklija felső 5 lapját.
Ha keverni kell, a felső
5 lapot sorban teszi vissza
a pakli tetejére.
P: ellenfeled paklija tetejére
kerül egy Haldokló quwarg.
"Ha tudod, mire készül az ellenség,
félig már megnyerted a csatát." - Zümm-Ce |
Exontrenx, a hártya farkas
3vp
Szörny. Leah/elenios
Vérfarkas/szirén 1 szk
Repül 3/1
Csábítás 2
Direktsebző kép: 2csábos fagysugár
Az elopott lényeket, egy lapként kell kezelni, a vérfarkas értékeit nem növelik, de ha valami célozza vagy támadja az ellopott lapok közül csak egy bizonyosra hasson. |
Anomális elektromos pulzáns
1vp
Fairlight
Bűbájos villám
Nem lehet azonnali célpontja
K: a kézben maximum 2 lap lehet, minden más a gyűjtőbe kell dobni. A következő villámsebzés annyival több mint amennyi lap a körben a gyüjtőbe dobtatok, és kapsz 1 vpt ( kiv 1. Körben)
|
Anomális tűz pulzáló
1 vp
Dornodon
Bűbájos tűz ikon
Nem lehet azonnali célpontja
K: 1 nekron,
Az őrposzt mérete 2 minden a tartalékban sebződik 1 többet mint amennyi tűz lap van a semmibe és lénnyeid kapnak plusz annyi sebzést. |
Anomális fagy pulzáló
1vp
Bűbáj leah fagy ikon
Nem lehet azonnali célpontja
K: áldozd fel egy lapodat, a következő előkészítő fázisod elejéig a tartalék mérete 2 lap, minden más lapot fel kell áldozni, az ellenfeled sebződik annyit amennyi lapot kellett áldozni (fagysebzés) |
A Mentálféregről lemaradt, hogy 0/1, ill. nincs benne SZK. (bár ez helyesen nincs is feltüntetve) |
Elmefacsarás (új) (új)
Elenios, bűbáj, mentális, Oltalom: X, IK: 2 VP 1 nekron
"<3" = X
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 1 lap
Semmibe dobásával. Ellenfeled minden
előkészítő fázisban X-el kevesebb VP-t kap.
J: kapsz 1 tókent a kezedbe.
""Mondd: "köszönöm", a legárvább sorsnak,
hiszen az is ember sorsa volt." - Jevtusenko"
Sorstalanság
Elenios, bűbáj, mentális, reakciódrágítás: 1, IK: 2 VP
J: kapsz 1 tókent.
S, két játékos egy-egy permanense gazdát cserél.
Halálsikoly: vedd vissza a kezedbe.
"Az életnek rabjai vagyunk,
Körülmények pórázán ballagunk." - Szávay Gyula
Mentálféreg (tóken)
Elenios, szörny, vízió, MENTÁLIS, IK: 1 ZSZ
Kijátszásakor ellenfeled veszít 1 VP-t. |
Kezdjük az elejéről
2 VP, Rhatt általános, nem gyakori
Blokkolás: 1.
Csak akkor játszhatod ki ezt a kártyát, ha ebben a körben még nem játszottál ki másikat. Játssz le még egy kört. +1 VP reagálni rá.
Dupla esély
2 VP, Eleinos bűbáj, ritka
Minden előkészítő fázisod kétszer jön létre.
Baljós csere
Anti-mágia: 2.
Anti-blokkolás: 2.
Áramlás: 2 VP.
Minden játékos dobjon el két lapot kezéből a gyűjtőbe, keverje meg a pakliját és húzzon egy lapot. |
A mélység királynője
Chara-din/Elenios, szörny, szirén, cápa, OLTALOM: X-2, 1 SZK, SZÁRNY, XM/2xX IK: X VP
Anti-mágia: X-1
Csábítás: X
(X min. 1 max. 5)
Kártyás gyerekek a harmadik napon,
Alanor folyóban az őscápámat hajtom,
Előfordul, hogy a köröm kicsit meredek,
Lássam a kezetek - maradjatok gyerekek! |
Alvó termik, Batkamanó, Sommerthaug átka, tüzes pakliban Gorbog, Gyémántgólem, tűz pakliban Quwarg elementátor, Trikornis, Zsebdimenzió stb. azért vannak univerzális spoilerek, amik kezelik.
Blokkolós Járj ellen kirakom második körben három manáért, és van mellette egy üres asztalom. Az azért nem sok jót ígér. |
Negyedik fal (UR)
Szabálylap
A játék elején készíts ki 4 különböző, min 1 építő költségű építményt.
Minden építményed a következő képességet kapja: „Kompenzáció és halálsikoly: dobj el 1 lapot: vedd a kezedbe a fenti 4 lap egyikét.”
Ha bármikor játékban van oldaladon a fenti 4 lap: megnyerted a játékot.
Trollkutató
2 VP 3/3 tharr kalandozó/troll KF
Kijátszásakor keress elő bármennyi trollt, amelyeknek mindnek különbözik a színe és a laptípusa is.
K megakadályoz egy azonnalit, ami egy trollodra hatna.
„Most akkor trollokat kutat, vagy egy troll, aki kutat?”
Orghgruag, a barbár istenség
5-X VP (2)/(6) tharr avatár/troll „oltalom: 2.”
X annyi, ahány köteléke van, de max 3.
Trolljaid kapnak +2 SB-t.
K: minden trollod aktivizálódik, vagy max ÉP-re gyógyul.
K ha egy trollod nem sebződéstől kerül ki játékból: keress ki egy attól különböző színű és típusú trollt.
Troll fétis
1 ZSZ színtelen tárgy/troll
Ellenfeled minden forrása, ami trolljaidat célozza, +X VP és trolljaid kapnak +X/+X-et.
X annyi, ahány különböző típusú trollod van játékban.
Jelenés: megakadályoz egy trollodra kijátszott/használt reakciót.
Trollbarlang
1 építő bufa építmény/troll 5 SP
Ha troll építi: aktivizálódik és a kör végéig ingyen használhatod a képességét.
P: megakadályoz egy azonnalit, vagy egy olyan lapot, amilyen típusú trollod van játékban/ a gyűjtődben.
|
Eleven káprázat
1 vp 1 zsz
Repül. Sheran 1/4
Kalandozó
Alakváltó,vízió
Ha sebződne rakj az ellenfél minden lénye között káprázat jelzőt. A lényeg elveszíti minden speciális képességét amíg rajta van és csak egy másik lényed passzivizálásával kerülhet le róla. |
És mi van akkor, ha bűbáj paklival játszom? Vagy járjas blokkolóval? Vagy tűzvarázslatos fejbelövőssel? Lerakod ezt, és game over? |
* minden AKTÍV lénynek be kell mennie - így helyes |
Halálos küzdelem
Tharr, bűbáj, IK: 2 VP
Anti-mágia: 0
Nem lehet varázslatot kijátszani.
Az őrposztok mérete korlátlan.
Minden lénynek be kell mennie
az őrposztba, és támadniuk kell.
Áramlás: kapsz 1 Minotaurusz berzerkert.
"Tedd próbára az erődet! Harcolj!"
183 karakter |
Gyilkos tőzegáfonya (nem gyakori)
Leah/Sheran, tárgy, Oltalom: 1, IK: 2 ZSZ 1 SZK 1 nekron
Költségéből 1 SZK-t helyettesíthetsz 3 ÉP feláldozásával.
S: egy célpont kap 2 elmúlás vagy 2 méreg jelzőt.
J, ha egy lap gyűjtőbe kerül: kapsz 1 Leah tókent.
"Mi van a fejedben? Zombi, zombi, ZOMBI!"
| Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|