Visszatérő fatty 
 
2 VP 4/4 chara-din szörny/chara-din fattya 
 
S vegyél vissza egy fattyat a gyűjtőből a kezedbe. 
Halálsikoly: a kör végén rakd játékba a gyűjtődből. 
 
 
Thu’zad bárkája 
 
2 építő 6 SP raia építmény/hajó szárnyak 
 
K ha egy lap a gyűjtőbe kerülne: helyette Thu’zad bárkája alá kerül. 
S 1 VP: kijátszhatsz egy lapot a bárka alól a költsége kifizetésével. 
 
 
Ork hadfőnök 
 
1 VP (3)1 dornodon szörny/ork „szárnyak” 
 
Immúnis ellenfeled forrásaira, amíg nincs varázslat a gyűjtődben. 
K, ha ebben a körben került orkod a Semmibe: kap 1 izom jelzőt. 
 
 
Hűséges szolgák 
 
1 VP leah azonnali 
 
A kör végén rakj játékba minden olyan lényt a gyűjtődből, ami ebben a körben került oda az asztalról, nem áldozástól, ennek a lapnak a kijátszása után. 
Ha nem került így játékba lény: a kör végén húzz egy lapot! 
 
 
Topdeckmágus 
 
4 VP fairlight kalandozó/ember szárnyak 
 
Halálsikoly: húzz 1 lapot! 
S: keress elő egy lapot és rakd a pakli tetejére! 
E 1 VP: célpont lap a gyűjtőbe kerül. 
 |  
 Őszinte vallomás 
általános színtelen  
3 Vp 
 
Kompenzáció: 1 Vp 1 szk. 
Mutasd meg a kezedben lévő lapokat, majd húzz 3 lapot! 
A kör további részében a háló képesség nem működik. 
 
"Bevallom, mit tervezek..." 
 |  
 Nemzeti lap 
Top 16 1 db 
Top 8 +1 db 
Top 4 +1 db 
 
1 vp Párbajhős 
Kalandozó, ember, Raia 
 
Szárny.  
 
Dobd a kezedből a semmibe egy célpont sebződik 3-at. Halálsikoly: egy célpont sebződik 3-at. 
3/1M |  
 Ében és elefántcsont 
 
1 SZK leah-raia tárgy „kincs” 
 
Költségét helyettesítheted 1 raia és 1 leah lap eldobásával. 
A K képességei közül egy körben csak egyet használhatsz. 
K áldozd fel vagy semmizd egy raia lapod: megakadályoz egy varázslatot. 
K áldozd fel vagy semmizd egy leah lapod: célpont lap a Semmibe kerül. 
 
 
Eleven meteor 
 
3 VP 4/4 raia szörny „tűz” 
 
Tűzre immúnis. 
Kijátszásakor minden lény sebződik 3-mat, de ha az ellenfél körében játszod ki, akkor csak az ellenfél lényei. 
Jelenés 3 ZSZ: előkereshetsz egy Eleven meteort. 
 
 
Eleven vihar 
 
3 VP 4/4 raia szörny/ villám 
 
„Villámra” immúnis. 
Kijátszásakor a gyűjtőkből minden lap a Semmibe kerül, de ha az ellenfél körében játszod ki, akkor csak az ellenféléből. 
Ellenfeled lényei kapnak -1 SB-t. 
 
 
Eleven lavina 
 
3 VP 4/4 raia szörny „hideg” 
 
„hidegre” immúnis. 
Kijátszásakor minden más lap kap 2-2- dermesztés jelzőt, de ha az ellenfél köre van, akkor csak az ő lapjai. 
Ellenfeled lapjai passzívan jönnek játékba. 
 
 
Eleven elemek 
 
1 VP raia azonnali  
 
Játékba rakhatsz egy max 3 költségű „hideg” „tűz” vagy „villám” lényt a kezedből, vagy a gyűjtődből VAGY célpont nemlény lap a gyűjtőbe kerül. 
 |  
 Haldokló morf (token) 
 
0 vp 
0/1 
 
Színtelen, szörny, morf 
 
Kézből kijátszásakor kapsz egy haldokló morfot. 
Halálsikoly: a következő kötelék lapod 1 vp-vel olcsóbnan kijátszhatod (nem mehet 1 alá) 
 
Moa hibernátor 
1 vp 
2/2 (1 csont nyerhető ki) 
Tharr szörny, moa hideg 
 
Kijátszásakor két célpont lap forrás immúnis lesz, vagy elveszti forrásimmunitását (ezesetben nem működik ellene, lehet vegyesen is ). 
Áldozd fel:  célpont lap kap egy dermesztésjelzőt. 
 
 |  
 A hangtolvaj suttogása 
Elenios azonnali 
reakció 
0 Vp 
 
Megakadályozza egy lap kijátszáskori képességét. 
Ha 1 Vp-ért játszod ki, a képesség ingyen létrejön nálad, 
ha 2 Vp-ért, akkor ezután a lap gyűjtőbe kerül. 
 
"Leira hatalmáról máig suttognak a mélyben."  |  
 Tériszony 
2 Vp  
bűbáj Chara-din 
 
A lények mindenképp passzívan kerülnek játékba, és  
nem lehet lényt közvetlenül az őrposztba kijátszani. 
E: célpont lény passzivizálódik.  
Kijátszhatod azonnaliként is: minden lény passzívan  
a tartalékba kerül. 
 |  
 A mogokok vádalkuja 
 
2 VP fairlight bűbáj „horgony” 
 
Semlegesítés: varázslat. 
Ha nem semlegesített: kijátszásakor kapsz 2 Apró bűbájt. 
S áldozd fel egy bűbájod: célpont lap visszakerül kézbe. 
 
 
A mogokok esküje 
 
2 VP fairlight bűbáj 
 
Kijátszásakor előkereshetsz egy lapot, aminek nevében a „mogokok” szerepel. 
P: játékba rakhatsz a kezedből, vagy a gyűjtődből egy 2 VP költségű fairlight permanenst. 
 
 
Roxati fatty 
 
2 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fatty 
 
S semmizz 3 különböző tókent a gyűjtődből: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy húzz 1 lapot! 
J: kapsz 4 különböző, gyakori tókent és a kör végéig nem játszhatsz ki több lapot. 
 
 
Goblin kulcsmásoló 
 
2 VP 2/2 tharr szörny/goblin 
 
Kijátszásakor kapsz 2 SZk-t. 
K 1 SZK: hatása ugyanaz lesz, mint egy ellenfeled által ebben a körben sikeresen használt aktiválást kívánó hatás (a költséget ki kell fizetned). 
 |  
 | A Vasgólemnél lemaradt, hogy a költsége 2 Vp. |  
 2 Vp A béke megőrzése 
azonnali védekezés Sheran 
reakció 
 
Megakadályoz egy lényt, ami a Semmibe kerül. 
Jelenés: ellenfeled következő harci fázisa elmarad.   
 
2 Vp Hadicsel 
azonnali ősmágia Tharr 
reakció 
 
Költsége az első 3 körben 1 Vp. 
Megakadályoz egy varázslatot.  
Ha bűbájt akadályoztál meg, az létrejön nálad.  |  
 Vasgólem (2026) 
szörny 2 szk Fairlight 
gólem 
 
Nem cserélhet gazdát, dermesztésjelzők nem hatnak rá. 
K: ha sebzést okoz, tegyél rá annyi +1 Ép-t jelentő jelzőt, amennyit sebzett. 
J: a sebzése annyival nő a kör végéig, amennyi jelző van rajta. 
 
1/3 
 
Nuk szolgája (2026) 
kalandozó Fairlight 
gnóm 
1 nekron 
 
A húzás fázisodban a paklid helyett,  
a megkevert kiegészítő paklidból vagy  
gyűjtődből is húzhatsz lapot. 
Áramlás, 1 Vp: kikereshetsz egy lapot a kiegészítő paklidból.  
Az így húzott/keresett lapot meg kell mutatnod. |  
 Állati ösztön (új) 
általános Sheran 
1 Vp 
 
Kompenzáció: kapsz egy tóken lényt. 
Nézd meg egy pakli felső 3 lapját, közülük egy  
fix max. 2-es költségű lényt játékba rakhatsz,  
a többi lapot vissza kell keverni a pakliba (keresés)! 
 
Víziósólyom (2026) 
szörny Dornodon 
vízió 
1 Vp 
"repül" 
 
Jelenés: egy gyűjtőben lévő lap a kör végéig vízió altípust kap. 
 
a flavour maradhat 
 
3/1 |  
 Őrült majom 
 
2 VP 2/1 chara-din szörny 
 
Anti-mágia: 1. 
K: kapsz annyi VP-t, amennyi VP-t ellenfeled ebben a körben forrásaival kapott VAGY húzz annyi lapot, amennyi lapot ebben a körben ellenfeled forrásaival húzott és keresett. 
 
 
A kapzsiság démona 
 
6-X ZSZ 6/6 chara-din szörny/thargodan 
 
Ha valakinek legalább 4 lap van a kezében: semmilyen módon nem húzhat lapot. 
S 2 SZK: keress elő egy thargodant, vagy megakadályoz egy forrást. 
Hátrány: kijátszásakor ellenfeled húz X lapot. 
 
 
Ez nekem is megy 
 
1 VP chara-din általános 
 
Hatása ugyanaz lesz, mint egy ellenfeled által ebben a körben kijátszott fix költségű, nem reakció varázslaté. 
 
 
Dolórez kacagása 
 
1 VP fairlight azonnali 
 
Válassz X különbözőt: ellenfeled minden lapja kap 2 dermesztés jelzőt, ellenfeled minden lénye kap 2 álom jelzőt, húzz 1 lapot, egy célpont sebződik 4-et, te pedig gyógyulsz 5-öt. 
X annyi, ahány kalandozód van játékban (olyan, ami tud sörjelzőt osztani, duplán számít). 
 
 
Nem sürgős 
 
0 VP dornodon általános/vízió „ősmágia” 
 
A játék további részében ellenfeled minden előkészítő fázisodban veszít 1 max ÉP-t. (jelöld valamilyen módon!) 
 |  
 Gyilkos íj (új) 
tárgy KF Elenios 
fegyver 
2 zsz  
 
Hordozója ezt a képességet kapja: "Ha megsebez egy lényt, az mindenképp a gyűjtőbe kerül." 
Kijátszhatod azonnaliként is. Ekkor célpont lény mindenképp a gyűjtőbe kerül.  
Halálsikoly: húzz 1 lapot! 
 
Vasszűz (új) 
tárgy Dornodon 
X szk 
horgony 
 
Nem cserélhet gazdát. 
Kijátszásakor tegyél rá X+1 kín-jelzőt! 
P: célpont lény vagy játékos sebződik X+2-t (de játékos max. 5-öt) VAGY tegyél rá 2 kínjelzőt! 
Halálsikoly: ellenfeled sebződik X-et. 
  |  
 1 szk 
Augur varázskönyve (új) 
tárgy 1-es oltalom Raia 
 
Játékost gyógyító forrásaid max. Ép-t is növelnek. 
P, 1 Vp: keress ki a paklidból vagy a kiegészítő paklidból egy lapot,  
amin szerepel a "gyógyul" szó (akár toldalékkal is). 
  
A gonosz árulása (új) 
általános ősmágia Raia 
2 Vp 
 
Célpont lény gazdát cserél, és ha gonosz jellemű, kapsz 1 Vp-t és húzz 1 lapot! 
Jelenés: Semmizés 2, és ha gonosz jellemű lapot semmizel, a kör végén húzz 1 lapot! |  
 Nyugodt pentadron (új) 
Tharr, szörny, óriás, 1 SZK, KF, Oltalom: 2, 4/8, IK: 4 VP 
J: Ellenfeled következő lapjának költsége + 2 VP, 
és ennél a lapjánál nem működik az <ŐM> 
J: ellenfeled elveszíti minden VP-jét. 
„Légy az, kiből árad a nyugalom. 
Légy az, kire nem hat a hatalom.” 
Gárdonyi Géza 
 
Óriás matróna (új) 
Tharr, szörny, óriás, +2 reakciódr., 1 SZK, KF, 3/5, IK: 4 VP 
J2: egy óriás kap 1 élet jelzőt. 
S, rakj a tartalékodba egy jelzőt, 
mely egy kézben vagy asztalon lévő 
óriásod (kivéve Óriás matróna) másolata. 
Kijátszáskori képességei nem jönnek létre. 
„A születésed előtt énbennem éltél, 
s én tebenned élek majd a halálom után.” 
 
A dűnék királya (új) 
Tharr, szörny, óriás, háló, 1 SZK, +2 reakciódrágítás, 4/5, IK: 4 VP 
Semlegesítés: forrás 
J: Kikereshetsz egy óriást a paklidból. 
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 
egy lap Semmibe dobásával. 
 
Ovgun (ez jöhetne változatlanul) 
 
Gojira 
Tharr/Sheran, szörny, dinó, óriás, 3 SZK, +3 reakciódrágítás, háló, 6M/14, IK: 2 VP 2 ZSZ 1 nekron 
Az ellenfél forrásaira immunis. 
Támadhat több lényt is. 
„A Világéges gyermeke, a félelmeink 
és bűneinek szimbóluma.” – Treem, a bölcs 
 |  
 Likentrópia (új) 
bűbáj lényre Leah 
1 zsz 
 
A lény elveszíti képességeit, majd az alábbi képességet kapja: "Ha megsebez egy lényt, az elveszíti a képességeit."  
Kijátszhatod általánosként is, ekkor kapsz egy aktív 2/2-es, Leah vérfarkas szörny jelzőt, a fenti képességgel.  |  
 Morgan mocsara (új) 
bűbáj Leah 
1 nekron 
 
Kompenzáció és halálsikoly: húzz 1 lapot! 
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban ellenfeled a paklija felső lapját a Semmibe dobja. 
S, 1 nekron: ha több lap van ellenfeled Semmijében, mint a tiédben, húzz 1 lapot! |  
 Morgan tánca 
Leah, általános, IK: 2 VP 
Minden játékos a gyűjtőbe dobja a 
paklija felső lapját, majd max. ÉP-je 
annyival csökken, amennyi a dobott lap 
költsége. Ez folytatódik, amíg egy 
játékos max. ÉP-je 8 alá nem csökken. 
„Ringásuk ritmusa Morgan szava, 
S ők táncolnak tovább, 
Míg elvérzik az idő is.” – Totentanz 
 
(ezt én találtam ki, csak nevet adtam a rigmusnak) 
 
Káoszszivattyú 
Chara-din, bűbáj, IK: 2 VP 
Húzz egy lapot! 
S, keverj egy lapot a kezedből 
a paklidba: ellenfeled következő 
húzás fázisa elmarad. 
„Ó, terhes semmi! Ó, komor bohóság! 
Ó, szépségek förtelmes káosza! … 
Ilyen szerelmem! - s épp ezt gyűlölöm! 
Shakespeare 
 |  
 Vámpír belladonna 
 
2 VP 2/3 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak” 
 
Ha sebzést okoz: gyógyulsz 3 ÉP-t. 
K: ha ÉP-t áldozol, húzz egy lapot! 
J 3 ÉP: kapsz 1 VP-t. 
 
 
Élőholt márki 
 
2 VP 3/2 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak” 
 
Amennyit sebez, annyit gyógyulsz. 
K, ha ÉP-t áldozol: kapsz 1 VP-t és 1 SZK-t. 
J 6 ÉP: keress elő egy vámpírt, vagy vegyél vissza egyet a kezedből. 
 
 
Örök Jarl 
 
2 VP 4/3 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak” 
 
S: te vagy egy lényed gyógyul 4 ÉP-t. 
K, ha ÉP-t áldozol: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz. 
J 6 ÉP: húzz egy lapot, vagy ellenfeled eldob egy lapot! 
 
 
Vérszívó fáraó 
 
2 VP 5/2 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak” 
 
Ha egy lény megsebezné: helyette te gyógyulsz annyit, amennyit sebződött volna. 
K, ha ÉP-t áldozol: a kör végéig immúnis lesz ellenfeled forrásaira. 
J 5 ÉP: kap 1 izom, vagy élet jelzőt. 
 
 
Túlvilági hegemón 
 
2 VP (4)/4 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak” 
 
A kör végén ellenfeled sebződik feleannyi (lefelé kerekítve) ÉP-t, mint amennyit ebben a körben te összesen áldoztál. 
K, ha ÉP-t áldozol: kapsz 1 gyakori gonosz tókent. 
J 5 ÉP: semmizés: 3 VAGY ellenfeled veszít 3 VP-t. 
 |  
 Szubreális vámpír (új) (új) 
Leah, szörny, vámpír, 1 SZK, KF, X/X, SZÁRNY, Oltalom: 1, IK: X-1 VP 
X min. 1, max. 5. 
Kijátszásakor és ha sebzést okoz, 
ellenfeled max. ÉP-je csökken X-el. 
Hátrány: bármely játékos feláldozhatja 
X max. ÉP-jét, ekkor gazdát cserél. 
 
A holtak hajnala 
Leah, általános, IK: 2 VP 
Dobj 3 lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe. 
Minden gyűjtőben lévő lény a Semmibe kerül. 
Kapsz annyi Nekromanta csontvázat, ahány 
lény a Semmibe került. 
Jelenés: kapsz 1 Nekromanta csontvázat 
 
Poszttraumás stressz 
Tharr, azonnali, vízió IK: 0 VP 
Egy célpont sebződik annyit, 
ahány ÉP/SP-t összesen 
sebződtek lények, játékosok, 
építmények a körben. 
„Régen minden jobb volt. Kivéve a 
háborút. Az régen is rossz volt!” 
 |  
 Léna 
 
2 VP 2/2 fairlight kalandozó/gnóm „szárnyak” KF 
 
S: húzz 2 lapot és a következő húzás fázisod elmarad. 
„Duplakötelék”: Kompenzáció és halálsikoly: ellenfeled következő húzás fázisa elmarad, vagy keres alő egy Dimitrijt. 
 
 
Igor 
 
1 VP 1 ZSZ 2/2 fairlight kalandozó/gnóm „szárnyak” KF 
 
S: kapsz 2 VP-t, 1 SZK-t és gyógyulsz 5 ÉP-t és a következő előkészítő fázisod elmarad. 
„Kötelék”: Kompenzáció és halálsikoly: ellenfeled következő előkészítő fázisa elmarad. 
 
 
Borisz 
 
2 VP 2/2 fairlight kalandozó/gnóm „szárnyak” KF 
 
Gnómjaid nem lehetnek azonnali célpontjai. 
S: minden gnómod kap 1-1- izom jelzőt és a következő harci fázisod elmarad. 
Kompenzáció: ellenfeled következő harci fázisa elmarad. 
 
 
Gnómágia 
 
1 VP fairlight azonnali „ősmágia” 
 
Kijátszási feltétele, hogy ennek a körnek valamelyik fázisa elmaradt. 
Húzz egy lapot, majd keress elő egy gnómot VAGY kapsz 3 VP-t és célpont nem kalandozó lapot a gyűjtőbe küldhetsz. 
 |  
 Stabat mater 
Raia/Leah, azonnali, reakció, IK: 0 VP 
Közvetlenül azután játszhatod ki, 
hogy egy permanens kikerülne a 
játékból. A permanens ehelyett 
hozzád kerül, mintha most játszottad 
volna ki. Kijátszáskori képességei létrejönnek. 
"Állt az anya keservében 
sírva a koporsó fölében, 
melyben feküdt az ő fia" |  
 Bűbájbuborékfújó 
tárgy Elenios 
horgony, KF, ősmágia 
0 szk Elenios 
 
S, 1 zsz: egy lényedre tegyél 1 izom- vagy élet-jelzőt ÉS egy játékban lévő lény altípusát megváltoztathatod. 
Jelenés: ingyen létrejön a fenti képessége.  
 
"Pukk!" |  
 A gonosz Vladicsek úr 
Dornodon/Leah, kalandozó, árnymanó, nekromanta, KF, 1M/5, IK: 1 VP 1 ZSZ 
Feltámad. 
K: kijátszhatsz egy gyűjtőben 
lévő lapot vízióként. A lap kör 
végén mindenképpen a Semmibe kerül. 
„Vigyázz, csalok!” 
 
Morgan játéka 
Leah, tárgy, ereklye, IK: 2 ZSZ 
S, célpont permanenst fel kell áldozni. 
Ha a gyűjtődben van, S,1ZSZ: célpont 
permanenst fel kell áldozni, és rakd játékba. 
"Akarsz-e élni, élni mindörökkön, 
játékban élni, mely valóra vált? 
Virágok közt feküdni lenn a földön 
s akarsz, akarsz-e játszani halált?" 
Kosztolányi 
 
Lomha Lotti 
Dornodon, kalandozó, árnymanó, KF, 1/3, IK: 2 VP 
Élet: 1 
K: ellenfeled veszít 1 VP-t, VAGY 
1 SZK-t, te kapsz 1 VP-t VAGY 1 SZK-t. 
S, 1 ZSZ: kapsz 1 Dobótőrt. 
„- Mit viszel a kosárkádban, Lotti? 
- Nagymamámnak ajándékot!” 
  
Gigabrekk 
Sheran/Tharr, szörny, óriás, dinó, 2 SZK, +2 reakciódrágítás, 4/10M, IK: 4 VP 
Élet: 2 
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 
1 lap Semmibe dobásával. 
S: minden lényed kap 1 izom jelzőt. 
„Hangos brekegése megroppantja a hegyeket.” 
 
Laputa 
Elenios, építmény, vár, SZÁRNY, 5 SP, IK: 1 építő 
Ha passzivizálódik (földet ér), 
ellenfeled minden permanense 
a gyűjtőbe kerül. Bármilyen 
zanszilánk költséget építhet. 
"Te csak repülj, repülj tovább is, 
Repülj egy hosszú életen, 
Ne ismerd meg azt a fájdalmat, 
Melyet szereztél énnekem" - Ady |  
 Dínó tojás 
X szk tárgy Sheran 
dínó 
 
dupla kötelék, költsége X zsz. 
S, áldozd fel, és tedd a Semmibe: ingyen kijátszhatsz egy max. X költségű dínót a gyűjtődből vagy a kezedből. 
Jelenés: húzz 1 lapot! |  
 Homeopátia 
Raia, azonnali, vízió, IK: 0 VP 
Egy célpont gyógyul 0 ÉP-t. 
Ellenfeled veszít 1 VP-t. 
Áramlás: húzz egy lapot! 
"A gyógyulás árát meg kell fizetned." - Dr. Görény 
 
A bőség áradása 
Raia, bűbáj, Oltalom: 0, IK: 2 VP 
S, J2: kapsz egy jó jellemű tókent. Ha 
tókened kerül játékba, kétszer annyit 
kapsz, mint amennyit kapnál. 
"A titok, amelynek révén a létezés legnagyobb 
bőségét, legnagyobb örömét lehet learatni, 
nem egyéb: mint a veszélyes élet!" - Nietzsche 
 
A remény dalnoka 
Raia, kalandozó, ember, KF, 2/4, IK: 2 VP 
Élet: 1 
J: e körben ellenfeled nem játszhat 
ki és nem használhat forrást. (közvetlenül 
a húzás fázis után is használhatod) 
1 szintlépés, J: kapsz 2 Kisebb angyalt. 
"Védőangyalaink és legénységünk 
minden veszélyt legyőznek!" 
 
Womath csordavezér 
Raia, szörny, womath, 2 SZK, +1 reakció, 2/5, IK: 3 VP 
Élet: 1 
J: keress ki egy womathot a paklidból. 
Minden lényed alap ÉP-je 3-al nő. 
Halálsikoly: kapsz 1 Felbőszült womathot. 
-Mit mond a womathcsorda, mikor menekül? 
- Mit? 
- MÚÚÚÚÚÚÚ! - ork tréfa 
 
Mágiatagadó teknős 
Sheran, szörny, teknős, 1 SZK, X/X+1, IK: X VP 
Anti-mágia: X 
X min 1., max. 3. 
J: húzz egy lapot! 
"Mágia? A gyengék mentsvára páncél helyett!" 
 
Magma pegazus 
Dornodon/Elenios, szörny, pegazus, főnix, TŰZ, 1 SZK, SZÁRNY, 3/3, IK: 3-X VP 
Feltámad. 
X annyi, ahány különböző színű 
lapot mutatsz a kezedből. (max. 2) 
 J: kapsz egy Magma pegazust a kezedbe. 
"Minden perc, minden nap azért van, hogy utód legyen." |  
 Élő kövület 
 
1 VP sheran, leah azonnali 
 
Ha van csontvázad, és dinód is a gyűjtőben: nem lehet rá reagálni. 
Rakj játékba a gyűjtődből egy csontvázat, vagy dinót. 
 
 
Raptorcsontváz 
 
2 VP 3/1 leah, sheran szörny/dinó, csontváz 
 
S, semmizz egy dinót a gyűjtődből: kapsz 1 Nekromanta csontvázat. 
E áldozd fel egy lényed: kapsz 2 VP-t, vagy keress elő egy dinót! 
 
 
Rexcsontváz 
 
4 VP 4/4 leah, sheran szörny/dinó, csontváz 
 
Ellenfeled nem vehet le lényeidről jelzőket. 
J: célpont lény a Semmibe kerül és minden kinyerhető SZK helyett kapsz 1 Nekromanta csontvázat. 
K2 áldozd fel egy lényed: kap 1 izom jelzőt. 
 
 
Mammutcsontváz 
 
6 VP 4/10 leah, sheran szörny/dinó, csontváz 
 
S, a fő fázis folytatásában, ha csak ez a lény van az őrposztodban: ellenfeled tartalékából minden lény a gyűjtőbe kerül. 
K ha megöl egy lényt: célpont nemlény lap a Semmibe kerül. 
 
 
Fordított megkövülés 
 
1 VP leah, sheran általános 
 
Áldozd fel egy X költségű csontvázad: rakj játékba a paklidból, vagy a gyűjtődből egy max X költségű nem élőholt lényt. 
 |  
 Fonákvilág 
szabálylap 
 
A méreg- és elmúlásjelzők az előkészítő fázisban nem szaporodnak, hanem számuk 1-gyel csökken; a dermesztés- és álomjelzők száma pedig nem csökken, hanem 1-gyel nő.  
A lények kijátszásukkor, és ha gazdát cserélnek, az őrposztba kerülnek.  |  
 Mentálmágus 
Elenios, kalandozó, ember, KF, 0/3, IK: 2 VP 
Bármikor kijátszhatsz varázslatot, 
amikor azonnalit lehet. J: kapsz egy varázslatot 
a kezedbe, amilyet mutatsz a kezedből/gyűjtődből. 
„A csodák régen három-, most két napig tartanak. 
Felgyorsult a világ.” – Mentálmágus 
 
Védőháló 
Raia, építmény, 3 SP, SZÁRNY, IK: 1 építő 
Húzz egy lapot! 
Repülő lények nem jelölhetőek 
ki támadónak. 
„A védőháló egy szeme megfogja a madarat, 
de ha egy szemből alkotsz hálót, sosem fogsz madarat.” 
 
Angyali légiós 
Raia, kalandozó, ember, 1 SZK, KF, SZÁRNY, 2/5, IK: 3 VP 
Élet: 1 
K, ha egy gyógyító forrás létrejön: 
célpont lény kap 1 izom jelzőt. 
S: egy célpont gyógyul 3-at. 
„Időm lejárt, Ghallát elhagyom, 
Mert Angyali sereg vár reám.” 
  
Teleport 
Elenios, azonnali, vízió, IK: 1 VP 
Rakj játékba egy asztalon maradó 
lapot a kezedből - ha lény, az őrposztba 
kerül. Kijátszáskori képességei nem 
jönnek létre. Kör végén – ha még játékban van – 
vedd vissza a kezedbe! 
(176 karakter szóközökkel) 
 
Angyali gyógyító 
Raia szörny, angyal, 1 SZK, KF, 2M/4M, SZÁRNY, IK: 2 VP 
J: célpont lény vagy játékos max. 
ÉP-re gyógyul. Ha ÉP-d több mint 20, 
nem sebződhetsz. 
„Betegségedből 
gyógyulj ki. Vagy halj bele. 
- Csak ne kényeztesd.” – Fodor Ákos 
 |   Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
 
  |