Homeopátia
Raia, azonnali, vízió, IK: 0 VP
Egy célpont gyógyul 0 ÉP-t.
Ellenfeled veszít 1 VP-t.
Áramlás: húzz egy lapot!
"A gyógyulás árát meg kell fizetned." - Dr. Görény
A bőség áradása
Raia, bűbáj, Oltalom: 0, IK: 2 VP
S, J2: kapsz egy jó jellemű tókent. Ha
tókened kerül játékba, kétszer annyit
kapsz, mint amennyit kapnál.
"A titok, amelynek révén a létezés legnagyobb
bőségét, legnagyobb örömét lehet learatni,
nem egyéb: mint a veszélyes élet!" - Nietzsche
A remény dalnoka
Raia, kalandozó, ember, KF, 2/4, IK: 2 VP
Élet: 1
J: e körben ellenfeled nem játszhat
ki és nem használhat forrást. (közvetlenül
a húzás fázis után is használhatod)
1 szintlépés, J: kapsz 2 Kisebb angyalt.
"Védőangyalaink és legénységünk
minden veszélyt legyőznek!"
Womath csordavezér
Raia, szörny, womath, 2 SZK, +1 reakció, 2/5, IK: 3 VP
Élet: 1
J: keress ki egy womathot a paklidból.
Minden lényed alap ÉP-je 3-al nő.
Halálsikoly: kapsz 1 Felbőszült womathot.
-Mit mond a womathcsorda, mikor menekül?
- Mit?
- MÚÚÚÚÚÚÚ! - ork tréfa
Mágiatagadó teknős
Sheran, szörny, teknős, 1 SZK, X/X+1, IK: X VP
Anti-mágia: X
X min 1., max. 3.
J: húzz egy lapot!
"Mágia? A gyengék mentsvára páncél helyett!"
Magma pegazus
Dornodon/Elenios, szörny, pegazus, főnix, TŰZ, 1 SZK, SZÁRNY, 3/3, IK: 3-X VP
Feltámad.
X annyi, ahány különböző színű
lapot mutatsz a kezedből. (max. 2)
J: kapsz egy Magma pegazust a kezedbe.
"Minden perc, minden nap azért van, hogy utód legyen." |
Mentálmágus
Elenios, kalandozó, ember, KF, 0/3, IK: 2 VP
Bármikor kijátszhatsz varázslatot,
amikor azonnalit lehet. J: kapsz egy varázslatot
a kezedbe, amilyet mutatsz a kezedből/gyűjtődből.
„A csodák régen három-, most két napig tartanak.
Felgyorsult a világ.” – Mentálmágus
Védőháló
Raia, építmény, 3 SP, SZÁRNY, IK: 1 építő
Húzz egy lapot!
Repülő lények nem jelölhetőek
ki támadónak.
„A védőháló egy szeme megfogja a madarat,
de ha egy szemből alkotsz hálót, sosem fogsz madarat.”
Angyali légiós
Raia, kalandozó, ember, 1 SZK, KF, SZÁRNY, 2/5, IK: 3 VP
Élet: 1
K, ha egy gyógyító forrás létrejön:
célpont lény kap 1 izom jelzőt.
S: egy célpont gyógyul 3-at.
„Időm lejárt, Ghallát elhagyom,
Mert Angyali sereg vár reám.”
Teleport
Elenios, azonnali, vízió, IK: 1 VP
Rakj játékba egy asztalon maradó
lapot a kezedből - ha lény, az őrposztba
kerül. Kijátszáskori képességei nem
jönnek létre. Kör végén – ha még játékban van –
vedd vissza a kezedbe!
(176 karakter szóközökkel)
Angyali gyógyító
Raia szörny, angyal, 1 SZK, KF, 2M/4M, SZÁRNY, IK: 2 VP
J: célpont lény vagy játékos max.
ÉP-re gyógyul. Ha ÉP-d több mint 20,
nem sebződhetsz.
„Betegségedből
gyógyulj ki. Vagy halj bele.
- Csak ne kényeztesd.” – Fodor Ákos
|
A vér szaga
Dornodon, azonnali, IK: 0 VP
Célpont permanens kap egy jelzőt.
Ha a lap, amin a jelző van, kikerül a
játékból, kapsz 1 VP-t, húzz 1 lapot,
és tedd át a jelzőt egy másik lapra.
"Érzed már a vér szagát,
A gyakás sosem áll,
Egy ütés elég, ma minden betalál,
Ork győzelem vár reád!"
A majális vége
Dornodon, általános, ork, IK: 2 VP
Nem lehet eldobni anti-mágiának.
Minden lény kap 2 álom jelzőt.
Kapsz X+1 Ork harcost, X a
játékban lévő permanensek száma.
"Jók a programok, csak sok az ork." - Gino
|
Szirén elmetrükk
Elenios, bűbáj, vízió, MENTÁLIS, IK: 1 ZSZ
J, húzz egy lapot, VAGY
célpont, max. 1-es költségű
permanenst ellopod.
„ha nagyon szeretsz,
hálás leszek érte,
ha nem csábítasz el,
magad vesztesége.”
Szabó Lőrinc
Kokomó
Fairlight, építmény, falu, 4 SP, SZÁRNY, IK: 1 ZSZ 1 nekron
Kijátszásakor ÉS K, ha valaki
kijátszik egy lapot: kapsz egy
Rumos kulacsot.
„A Ryuku-szigeteken túl,
Van egy hely, ez Kokomó,
Ide menni lenne jó!”
|
Mérgezett húspásztor
Sheran/Chara-din, szörny, ent, pók, 1 SZK, +1 reakciódrágítás, 2/5M, IK: 3 VP 1 nekron
Élet: 1
2-es mérgezés
S: célpont permanens aktivizálódik,
ÉS ha lény, kap 2 méreg jelzőt.
J, végy le célpont permanensekről
3 jelzőt: megakadályoz egy lapot.
„Egy banyapók megmart egy entet, így torzult
Húspásztorrá. Az erdőt védi … a maga módján.”
Xeno kísértet
Chara-din/Leah, szörny, xenó, kísértet, SZÁRNY, 0/3, IK: 2 VP
S, feltámad.
Áldozd fel: célpont lap elveszíti
minden képességét, majd átkerül
hozzád, <ÉH> és xenó lesz.
„A természetüktől idegen az irgalom.”
Viharelementál
Fairlight/Sheran, szörny, elementál, „villám”, Oltalom: 1, SZÁRNY, 3/5, IK: 3 VP
S: kapsz 2 Elektrogömböt.
Áldozd fel 3 Elektrogömböd:
a tartalékodba kerül.
(Ez a képesség a gyűjtőben is működik.)
„A természet és a mágia együttes dühe
olyan erő, amivel halandó nem szállhat szembe.”
|
Ahogy nézegettem a lapkeresőben, viszonylag szűk a fix IK-jú, NEM zanszilánk lapok köre,
amit ki lehet rakni Vitsúhé lencséivel, erre kerestem megoldást - koncepciót.
Vitsúhé elmetrükkje
Elenios, általános, mentális, IK: 2 VP
Kompenzáció: 1 VP
Keverj vissza egy lapot a paklidba:
kikereshetsz egy lapot a paklidból.
Ezután kapsz VAGY veszítesz 1 VP-t.
„Trükköm, trükköm, mondd meg nékem,
ki a legcselesebb e vidéken?” - Vitsúhé
Vitsúhé börtöne
Elenios, bűbáj, mentális, IK: 2 VP
Húzz egy lapot!
Ellenfeled minden kijátszott lapja
után azonnal veszít 1 VP-t.
Jelenés: 1 VP VAGY 1 lap húzása
„Hiányzik egy mana? Jaj, szegénykém!”
Vitsúhé
Elenios, kalandozó, mutáns, 1/3, KF, OLTALOM: 1, IK: 3 VP
Élet: 1
J: kapsz egy lapot a kezedbe,
amelynek nevében szerepel Vitsúhé.
(kivéve Vitsúhé, használj előre kikészített lapot)
S, keverj vissza egy lapot a paklidba:
kapsz 1 VP-t VAGY 1 SZK-t, VAGY húzz 1 lapot.
|
Marcel, a halottidéző
Leah, kalandozó, nekromanta, KF, 0/3, IK: 2 VP
Élet: 1
K: dobj 1 lapot egy pakli
tetejéről a gyűjtőbe.
S, Semmizés 1: kapsz 1 aktív
Nekromanta csontvázat.
„A humánus megoldások untatnak.”
(illusztráció: egy hosszú, fehér hajú, szép arcú férfi, lábánál egy csontváz kéz nyúlik ki a földből. a háttérben egy temető a lemenő nap fényében)
Heiko, az üzletember
Dornodon, kalandozó, árnymanó, KF, SZÁRNY, HORGONY, 3/3, IK: 2 VP
Feltámad.
Képességeit nem veszítheti el.
Ha kikerül a játékból, kapsz 1 Tharr tókent.
„Én nem lopok. Ha elveszek valamit,
adok is valamit cserébe. Leginkább tőrt a hátba.”
Ulf, a barbár
Tharr, kalandozó, ember, KF, 3/6, SZÁRNY, IK: 1 VP 1 ZSZ 1 nekron
K, ha sebződik, kap egy +1/+1-es jelzőt.
S: két célpont sebződik 3-at.
1 szintlépés, S: egy célpont
sebződik 2-t.
„Az erőszak mindig megoldás.
Ha mégsem, akkor nem használtál eleget.”
Freya, az amazon
Sheran/Elenios, kalandozó, elf, SZÁRNY, +1 reakciódrágítás,
KF, 2M/4, IK: 2 VP 1 nekron
K: célpont lény kap 1 álom jelzőt,
VAGY célpont nem lény lap kap
1 dermesztés jelzőt.
Jelenés: 1 VP VAGY 1 lap húzása.
„A harc a buták útja. Engem a szeretet vezérel.”
|
Könnyű pénz
Fairlight, bűbáj, ősmágia, IK: 0 VP
Kijátszásakor és minden előkészítő
fázisodban kapsz 1 VP-t vagy 1 SZK-t.
Hátrány: nem áldozhatod fel; ha kijátszol
egy lapot, max. VP-d csökken 1-el.
"Költsd el ma, fizesd ki holnap!"
Disznófejű nagyúr
Fairlight, szörny, drakolder, 1 SZK, 2/3, IK: 2 VP
Időleges hatás 3: K, ha kijátszol
egy lapot, kapsz 1 VP-t.
J: egy célponton lévő jelző(ke)t átalakíthatsz
más jelzővé - ha az értelmezhető az adott lapon.
"Az aranyon ült, az aranyon,
Éreztem, megöl, ha hagyom." - Ady
Arany élet
Fairlight/Elenios, MENTÁLIS, azonnali, vízió, IK: 1 ZSZ
Célpont lény kap 1 izom VAGY
1 élet jelzőt.
E forrás ellen nem véd az <Oltalom>.
"Alszom, s szívem virraszt, mindig tehozzád vágyom.
S melléd varázsol egy aranyló szárnyú álom." - Chénier
Kamatos kamat
Fairlight, általános, IK: 0 VP
Ellenfeled kap annyi VP-t, amennyi
a kézben lévő, legmagasabb költségű
lapjának költsége.
Ellenfeled minden lapjának kijátszási
feltétele 1 VP elköltése.
Áramlás: kör végén húzz 1 lapot!
|
Bűvös mocsár
Szabálylap, színtelen
Minden lap kijátszási feltétele
1 VP elköltése.
Bűvös mocsárból max. 3-at használhatsz.
Ha a játék elején nem működik,
csak eggyel kevesebbet húzol
- függetlenül a Bűvös mocsarak számától.
Mutáns nindzsateknőc
Sheran/Chara-din, kalandozó, mutáns, teknős,
1 SZK, KF, SZÁRNY, 2/3, IK: 1 VP 1 ZSZ
Anti-mágia: 0 vagy 1.
P: keverj vissza egy lapot
a paklidba: kör végén keress
egy lapot a paklidból.
"Nem vagyok már fiatal."
Quwarg kém (új)
Dornodon, szörny, quwarg, 1 SZK, 0/3, SZÁRNY, IK: 2 VP
"<3": Élet: 1
Ellenfeled nem keverheti meg
a paklija felső 5 lapját.
Ha keverni kell, a felső
5 lapot sorban teszi vissza
a pakli tetejére.
P: ellenfeled paklija tetejére
kerül egy Haldokló quwarg.
"Ha tudod, mire készül az ellenség,
félig már megnyerted a csatát." - Zümm-Ce |
A Mentálféregről lemaradt, hogy 0/1, ill. nincs benne SZK. (bár ez helyesen nincs is feltüntetve) |
Elmefacsarás (új) (új)
Elenios, bűbáj, mentális, Oltalom: X, IK: 2 VP 1 nekron
"<3" = X
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 1 lap
Semmibe dobásával. Ellenfeled minden
előkészítő fázisban X-el kevesebb VP-t kap.
J: kapsz 1 tókent a kezedbe.
""Mondd: "köszönöm", a legárvább sorsnak,
hiszen az is ember sorsa volt." - Jevtusenko"
Sorstalanság
Elenios, bűbáj, mentális, reakciódrágítás: 1, IK: 2 VP
J: kapsz 1 tókent.
S, két játékos egy-egy permanense gazdát cserél.
Halálsikoly: vedd vissza a kezedbe.
"Az életnek rabjai vagyunk,
Körülmények pórázán ballagunk." - Szávay Gyula
Mentálféreg (tóken)
Elenios, szörny, vízió, MENTÁLIS, IK: 1 ZSZ
Kijátszásakor ellenfeled veszít 1 VP-t. |
A mélység királynője
Chara-din/Elenios, szörny, szirén, cápa, OLTALOM: X-2, 1 SZK, SZÁRNY, XM/2xX IK: X VP
Anti-mágia: X-1
Csábítás: X
(X min. 1 max. 5)
Kártyás gyerekek a harmadik napon,
Alanor folyóban az őscápámat hajtom,
Előfordul, hogy a köröm kicsit meredek,
Lássam a kezetek - maradjatok gyerekek! |
Alvó termik, Batkamanó, Sommerthaug átka, tüzes pakliban Gorbog, Gyémántgólem, tűz pakliban Quwarg elementátor, Trikornis, Zsebdimenzió stb. azért vannak univerzális spoilerek, amik kezelik.
Blokkolós Járj ellen kirakom második körben három manáért, és van mellette egy üres asztalom. Az azért nem sok jót ígér. |
A Xenó képességvadász ill a Kreatív termik kijátszása kézből kijátszásnak számít?
Beleszámít pl a hálóba? Ill a "Nincs ingyen kenyér" reakciója érvényes rájuk?
Köszi a válaszokat! |
* minden AKTÍV lénynek be kell mennie - így helyes |
Halálos küzdelem
Tharr, bűbáj, IK: 2 VP
Anti-mágia: 0
Nem lehet varázslatot kijátszani.
Az őrposztok mérete korlátlan.
Minden lénynek be kell mennie
az őrposztba, és támadniuk kell.
Áramlás: kapsz 1 Minotaurusz berzerkert.
"Tedd próbára az erődet! Harcolj!"
183 karakter |
Gyilkos tőzegáfonya (nem gyakori)
Leah/Sheran, tárgy, Oltalom: 1, IK: 2 ZSZ 1 SZK 1 nekron
Költségéből 1 SZK-t helyettesíthetsz 3 ÉP feláldozásával.
S: egy célpont kap 2 elmúlás vagy 2 méreg jelzőt.
J, ha egy lap gyűjtőbe kerül: kapsz 1 Leah tókent.
"Mi van a fejedben? Zombi, zombi, ZOMBI!"
|
Fekete ünnepély
Leah, általános, ÉLETKIOLTÓ, IK: 2 VP 2 ZSZ
Kompenzáció: 2 VP
Kijátszásakor és minden előkészítő
fázisodban fel kell áldozni egy általad
választott lapot, egy lapot pedig
egy gyűjtőből a kezedbe vehetsz.
Egy nap szellemként térek vissza,
Hogy elvezesselek a nyárba,
A FEKETE ÜNNEPRE! |
Szomorú vég
Leah/Elenios, bűbáj, életkioltó, mentális, IK: 1 VP 1 ZSZ
Kompenzáció és Halálsikoly: 1 VP
S, áldozd fel egy lényed: célpont lapot ellopod.
J: kapsz egy tókent.
Keményen küzdöttem, messzire jutottam,
De végül mindez mit sem számított. |
Villáng tigris (UR)
Fairlight/Dornodon, szörny, Oltalom: 1, TŰZ, VILLÁM, SZÁRNY, ?M/?, IK: 3 ZSZ 1 nekron
Kijátszásakor válassz egy asztalon maradó,
nem lény lapot egy pakliból: megkapja
a képességeit (kijátszáskorit is),
? a választott lap költsége.
"Tigris! Tigris! éjszakánk erdejében sárga láng,
mely örök kéz szabta rád rettentő szimetriád?"
szóközökkel 141 karakter |
A józanság maszkja (UR)
Chara-din, tárgy, életkioltó, Oltalom: 2, KF, IK: 2 ZSZ 1 nekron
Bármilyen lényre rakhatod, hordozója ezt
a hátrányt kapja: nem lehet feláldozni;
ha kikerül a játékból, minden kézben
és asztalon lévő lap a Semmibe kerül.
Minden játékos kap annyi Mhorgot,
ahány lapja így a Semmibe került.
"Ha lehull a józanság maszkja, csak a káosz marad!"
szóközökkel együtt 218 karakter |
A hkk blogon volt egy cikk, ami segített a lapkereső használatában:
https://hkkblog.wordpress.com/2014/04/29/praktikak-a-lapkeresohoz/
Az itteni infókat (ha szükséges, frissítve, pl "J", "E" stb) fel lehetne tenni a lapkeresőbe egy "Segítség" fülbe?
Nagyon hasznos lenne, ha ezekre könnyen lehetne keresni. |
Nekem lenne egy-két javaslatom.
A rota kompatibilis narancs lapok ne legyenek tiltva egyáltalán.
Sokkal változatosabb lenne a mezőny, a tiltások miatt könnyen egysíkúvá válhat. lásd korábban a goblin epikus + Semmi mestere volt a profi mezőny 90%a, most mindenki epikus/átkozott/ 5 lap mentén gondolkodik.
A Járj és a JKMS tiltása erősen limitálja a magas IK-jú lapok használatát, amik pedig pont ilyen formaton előkerülhetnének.
Javaslom a morfok tiltását. Ezek szinte minden epikusban helykitöltő lapok, eléggé univerzálisak. A tiltásukkal direkt a fajba illeszkedő lapokkal kéne feltölteni a paklit.
Az 1 lapért több lapot instant kezelő/több lap előnyt lapokat általában tiltani kéne. Leah pap, Univerzális morf, amíg tudott adott Goblint, a Goblin mágia stb.
Ingyenes leszedés/beleszólás elég kevés van, ezekből azért lehetne utánpótlás. (Üzleti döntés kategóriájú lapok) |
Sry, x+1 lapot huzat a masodik |
A fájdalom első arca
Színtelen, azonnali, osmagia, IK: 0 vp
Kijátszási feltétele, hogy legyen golden foil Idézés lapod.
Nem lehet rá reagálni
Kapsz 1 VP-t, húzz egy lapot!
A fájdalom második arca
Színtelen, osmagia, azonnali, Ik: 0 vp
Kijatszasi feltetele, hogy legyen golden foil Ujrakeveres lapod.
Nem lehet ra reagalni.
Dobj X lapot a Semmibe: huzz X+2 lapot. Akkor is huzhatsz, ha forras vagy szabalylap tiltja. |
Köszönjük a beszámolót!
A Gorbog az miért lett tiltva? 2 pakli side-jában volt, meg az amatőr győztes használta alapból.
Ez azért közel sem domináns ... |
Sziasztok!
Az megoldható esetleg, hogy a "tóken" legyen kereshető külön laptípusként?
Elég sokféle van már, segítség lenne paklitervezésnél. |
Mesterséges intelligencia
Elenios/Fairlight, szörny, gólem, MENTÁLIS, 1 SZK, Oltalom: 1, SZÁRNY, 2M//6M, IK: 2 VP, 1 ZSZ, 1 nekron
Nem cserélhet gazdát.
J2: kapsz 1 Fairlight vagy Elenios
tókent, VAGY Semmizés 2, VAGY egy
célpont sebződik 3-at.
"Mindent lát a szívén át,
és ha baj van, benyom egy szirénát."
|
Qriklix (új) (új)
Dornodon, szörny, quwarg, 1 SZK, +2 reakciódrágítás, ÉLETKIOLTÓ, ?/? IK: 4 VP
Kijátszásakor ellenfeled minden lapja a gyűjtőből
a Semmibe kerül, majd minden lapja a gyűjtőbe kerül.
Kap annyi Haldokló quwargot, ahány lapja a gyűjtőbe
ill. a Semmibe került.
? mindig annyi, ahány lény van játékban.
"A quwargok ereje a sokaságukban rejlik." - Nord
Quwarg kaptárúr (új)
Dornodon, szörny, quwarg, 1 SZK, 3M/4, SZÁRNY, IK: 3 VP
Minden lényed +2 sebzést kap.
J: a húzás fázisodban
húzz 2 lapot.
"Az elmúlt ezer évben a quwargok is
lebilincselően sokat fejlődtek." - Drakin
A jövő ura (új)
Dornodon, kalandozó, mutáns, SZÁRNY, KF, 4/5, oltalom: 1, IK: 3 VP 1 nekron
Láthatatlan.
S: célpont pakli felső 6 lapjából
válassz ki 4-et, ezeket rakd a Semmibe,
a maradékot megkeverve tedd a pakli
tetejére.
"Aki uralja a múltat, uralja a jövőt.
Aki uralja a jelent, uralja a múltat." - Orwell
|
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|